Rok 2020 bol pre mnohých náročným rokom. Elektronický obchod zároveň rástol ako nikdy predtým. Čo sa udialo v roku 2020?...
Google uľahčuje používateľom prehliadača Chrome synchronizáciu ich hesiel a platobných informácií medzi zariadeniami, spoločnosť to oznámila na svojom blogu. Nové...
Klasická situácia. Vložíme do tweetu alebo statusu na Facebooku odkaz na náš web a chceme sledovať, akú návštevnosť nám privedie....
Čo je spätný odkaz? Aký má vplyv na SEO? Najbežnejšia definícia spätného odkazu je, že ide o jednoduchý odkaz z...
Existuje veľa metrík, ktoré môžete sledovať pomocou analytických nástrojov. Týchto päť je však skvelým začiatkom. Začnime s vašimi všeobecnými údajmi...
Vždy, keď na svojom webe komunikujete dôležité informácie ako sú názvy / mená, obsah, odkazy a iné, využite text. Neskrývajte...
Titulky Čo je titulok? Titulok je súčasťou zdrojového kódu v záhlaví stránky zobrazujúce sa ako odkaz na stránku vo výsledkoch...
V súvislosti so zmenou správania ľudí v dôsledku nového vírusu chrípky, sa menia aj služby poskytované technologickými firmami ako sú napríklad Google...
Dekódovanie nákupných rozhodnutí zákazníkov S príchodom väčšieho počtu zákazníkov nakupujúcich z domu sa digitalizácia zrýchlila a tým sa zmenilo globálne správanie...
Facebook rozširuje dostupnosť funkcie zdieľania obrazovky Messengeru pri videohovoroch a miestnostiach Messenger do operačného systému iOS a Android. Zdieľanie obrazovky umožňuje...