• Zavolajte +421 911 328 015
  • info@bpcompany.sk
BPCompany
  • Domov
  • Služby
    • Google reklama
    • Facebook reklama
    • SEO Optimalizácia
    • Sociálne siete
    • Webová Analytika
  • Referencie
    • Prípadové štúdie
  • Blog
  • O nás
  • Kontakt
    • Domov
    • Kontakt

Blog

SEO_BPCompany

Prečo nestačí byť na internete, ale musíte byť nájdení

19. septembra 2025 BPCompany
0

Mať firemnú webstránku už dávno nie je konkurenčná výhoda. Dnes je to minimum. Skutočná otázka znie: nájdu Vás Vaši potenciálni…

Read More
  • SEO Optimalizácia

3 kroky, ako nastaviť reklamu tak, aby prinášala dopyty

5. septembra 2025 BPCompany
0

Na prvý pohľad sa môže zdať, že reklama funguje:čísla v reporte rastú, kliky pribúdajú, grafy vyzerajú pekne. Ale čo faktúry?…

Read More
  • Google reklama
SEO

Ako Google AI Overview ovplyvňuje SEO a čo to znamená pre vašu firmu

2. septembra 2025 BPCompany
0

Čo je Google AI Overview? Google postupne nasadzuje umelú inteligenciu priamo do vyhľadávania – funkcia AI Overview automaticky vytvára zhrnutia…

Read More
  • SEO Optimalizácia

Zákazník nie je cieľová skupina – najčastejšia chyba pri nastavovaní kampaní

19. augusta 2025 BPCompany
0

Zákazník nie je cieľová skupina – najčastejšia chyba pri nastavovaní kampaní Prečo sa firmy mýlia hneď na začiatku Veľa firiem…

Read More
  • Digitálny marketing

Ako spoznáte, že ste si vybrali zlú marketingovú agentúru?

5. augusta 2025 BPCompany
0

Ako spoznáte, že ste si vybrali zlú marketingovú agentúru? (A prečo vás to môže stáť viac, než keby ste nemali…

Read More
  • Digitálny marketing

“Boostovať“ príspevky nestačí – rozdiel medzi reklamou a stratégiou

30. júla 2025 BPCompany
0

Boostovanie príspevkov je medzi firmami populárne. Stačí kliknúť na tlačidlo „Boost post“, pridať pár eur a obsah sa zobrazí väčšiemu…

Read More
  • Digitálny marketing

Vybrať zlú agentúru je drahšie, než nemať žiadnu

22. júla 2025 BPCompany
0

Mnohé firmy si myslia, že najväčším rizikom je nerobiť marketing. Mýlia sa. Ešte väčším rizikom je zveriť marketing do nesprávnych…

Read More
  • Digitálny marketing
Spálili ste marketingový rozpočet bez výsledku? Nie ste sami.

Spálili ste marketingový rozpočet bez výsledku? Nie ste sami.

15. júla 2025 BPCompany
0

Ak máte pocit, že ste do marketingu naliali peniaze a výsledky sa nedostavili, verte – nie ste jediný. Toto je…

Read More
  • Digitálny marketing
Interny marketer versus externá agentúra

Interný marketér alebo externá agentúra?

27. júna 2025 BPCompany
0

Marketing je jednou z kľúčových oblastí, ktorá ovplyvňuje rast a smerovanie každej modernej firmy. No mnohé podniky – najmä v…

Read More
  • Digitálny marketing
Marketing nie je nahoda

Marketing nie je náhoda. Alebo prečo by ste ho nemali robiť „len tak“.

20. júna 2025 BPCompany
0

Zverili by ste firemné financie niekomu bez praxe? Nie? Tak prečo často zverujeme marketing niekomu, kto s tým nikdy seriózne…

Read More
  • Digitálny marketing

Stránkovanie príspevkov

1 2 … 8 Nasledujúce

Kategórie

  • Digitálny marketing (20)
  • Eshop (9)
  • Google reklama (12)
  • SEO Optimalizácia (17)
  • Sociálne siete (11)
  • Webová analytika (3)

Aktuálne články

SEO_BPCompany
Prečo nestačí byť na internete, ale musíte byť nájdení
3 kroky, ako nastaviť reklamu tak, aby prinášala dopyty
SEO
Ako Google AI Overview ovplyvňuje SEO a čo to znamená pre vašu firmu
Zákazník nie je cieľová skupina – najčastejšia chyba pri nastavovaní kampaní
Ako spoznáte, že ste si vybrali zlú marketingovú agentúru?
BPCompany

Sme profesionáli na výkonnostný digitálny marketing. Navrhujeme a realizujeme digitálne marketingové stratégie. Optimalizujeme webstránky a eshopy pre vyhľadávanie, spravujeme reklamné kampane vo vyhľadavaní a na sociálnych sieťach.

KONTAKT

+421 911 328 015

info@bpcompany.sk

bpcompany333 s.r.o
Strojnícka 8
821 05 Bratislava

Menu

  • Domov
  • Kontakt

Najnovšie články

  • Prečo nestačí byť na internete, ale musíte byť nájdení
  • 3 kroky, ako nastaviť reklamu tak, aby prinášala dopyty
  • Ako Google AI Overview ovplyvňuje SEO a čo to znamená pre vašu firmu
  • Zákazník nie je cieľová skupina – najčastejšia chyba pri nastavovaní kampaní
  • Ako spoznáte, že ste si vybrali zlú marketingovú agentúru?

Copyright © 2022 | bpcompany.sk | All rights reserved