Facebook zobrazuje obsah podľa algoritmov, to všetci vieme. Cieľom je dostať k užívateľom obsah podľa zájmov alebo taký, ktorý by ich…
Inflácia, ako aj problémy s dodávateľským reťazcom a problémy s pracovnou silou v minulom roku výrazne zaťažili firmy. Podľa prieskumu z apríla…
SEO je skratka pre „optimalizáciu pre vyhľadávače“. Jednoducho povedané, SEO pomáha zvýšiť viditeľnosť vašej webstránky, a tým aj vašej značky prostredníctvom…
Plánovač dosahu je nástroj v rámci reklamného systému Google Ads, ktorý poskytuje presné údaje o tom, koľko ľudí vaša video…
Ohováranie značky nie je ničím novým. Vďaka internetu a sociálnym sieťam sú však tieto komentáre ešte trvalejšie a pôsobivejšie. A keďže…
Jedna z otázok, ktorú dostávame od klientov je: Ktoré marketingové kanály používať na pritiahnutie nových zákazníkov do svojho podnikania. Klienti sa…
Aký je rozdiel medzi organickým a lokálnym SEO a čo o ňom potrebujete vedieť pre svoju marketingovú stratégiu? Lokálne vyhľadávanie…
Sociálne médiá sa stali základným nástrojom komunikácie v modernej spoločnosti. Naši klienti už nepochybujú o tom, že firemná stránka na Facebooku…
Branding alebo brand building je marketingová stratégia vytvárania názvu, loga, dizajnu alebo iných vizuálnych prvkov, ktoré pomáhajú spotrebiteľom identifikovať vašu…
Svoju firmu poznáte lepšie ako ktokoľvek iný, ale píšete o nej? Ak svoju spoločnosť aktívne nepropagujete alebo neinformujete zákazníkov pomocou…