google reklama BPCompany

Spoločnosť Google spúšťa nástroj, ktorý inzerentom pomôže s jednoduchou zmenou ich lokálnych a inteligentných nákupných  kampaní na Performance Max kampane.

Začiatkom tohto roka spoločnosť Google oznámila, že zruší lokálne a inteligentné nákupné kampane, pretože Performance Max kampane ponúkajú identické  základné funkcie.

Google bude automaticky aktualizovať kampane na Performance Max približne koncom septembra tohto roka. Odporúčame však, aby ste si svoje kampane aktualizovali už v predstihu.

Používanie nástroja na samoaktualizáciu Google Ads

K nástroju Google na samoaktualizáciu lokálnych a inteligentných nákupných kampaní  môžete pristupovať zo stránky Odporúčania alebo Kampane.

Historický výkon kampaní z vašich predchádzajúcich lokálnych kampaní sa prenesie do nových kampaní Performance Max. Prenesú sa aj nastavenia kampane, ako sú ciele konverzie, rozpočet kampane, vytvorená kreatíva a ponukové stratégie.

Po aktualizácii budú miestne kampane nastavené na „odstránené“, čo znamená, že ich nie je možné upravovať ani opätovne aktivovať.

Dostupnosť

Spoločnosť Google uvádza, že nástroj na samoaktualizáciu sa bude zavádzať postupne v priebehu augusta a začiatkom septembra 2022.

Ak sa rozhodnete nepoužiť nástroj na samoaktualizáciu, spoločnosť Google automaticky aktualizuje vaše lokálne kampane a inteligentné nákupné kampane  približne koncom septembra.

Druhé kolo automatickej aktualizácie vykoná spoločnosť Google v roku 2023 pre kampane, ktoré nebudú aktualizované v septembri. Dôvodom je minimalizácia výpadkov počas dovolenkovej sezóny.

Pred automatickou aktualizáciou vašich kampaní vám Google zašle notifikačné upozornenie.

Zdieľajte náš článok