Dekódovanie nákupných rozhodnutí zákazníkov
S príchodom väčšieho počtu zákazníkov nakupujúcich z domu sa digitalizácia zrýchlila a tým sa zmenilo globálne správanie spotrebiteľov pri nakupovaní. Zákazníci hľadajú nové a príjemné výrobky týkajúce sa domácnosti; Napríklad vyhľadávanie „sadeníc“ celosvetovo medziročne vzrástlo o 200%. Zákazníci hľadajú spôsoby, ako spraviť domácu oslavu s globálnym vyhľadávaním „online darčekov“ medziročne stúpajúcim o viac ako 100%. Vyhľadávanie frázy klikni a vyzdvihni vzrástlo medziročne o viac ako 600% medziročne, čo naznačuje, že zákazníci z celého sveta sú svoj tovar mať rýchlo.
S množstvom informácií, ktoré sú k dispozícii online, sa priestor medzi spúšťačom nákupu a samotným nákupom stal neuveriteľne zložitým. Keď sa na to pozrieme optikou behaviorálnej vedy náš najnovší výskum v oblasti dekódovanie nákupných rozhodnutí odhaľuje, ako sa zákazníci vyporiadavajú s touto komplexnosťou – nazvanou „komplikovaný stred“ – a kodifikuje správanie na dva mentálne režimy: prieskum (expanzívna aktivita) a hodnotenie (reduktívna aktivita). Výsledky objavené v „komplikovanom strede“ často určujú výstup, takže pre firmy je práve tým kľúčovým miestom kde je potrebné sa spojiť so zákazníkmi a získať priazeň značky. Google sa zameriava na to, aby obchodníci mohli ovplyvniť stovky miliónov nakupujúcich, ktorí dennodenne vyhľadávajú na Google. Pridáva nové spôsoby prezentácie a šírenia značky a produktov, aby vyvolali akciu v reklamách vo vyhľadávaní, obsahovej sieti a v nákupoch; optimalizovali a zvýšili objem akvizície zákazníkov; a umocnili skúsenosti obchodníkov s online predajom.
Prispôsobené kreatívy v reklamách vo Vyhľadávacej sieti, v Nákupoch a v Obsahovej sieti
Bohaté reklamné kreatívy sú kľúčom k pútavému nakupovaniu, keď sa pohybujú po „komplikovanom strede“. Z ľudí, ktorí nakupujú online, 85% hovorí, že informácie o produktoch a obrázky sú pre nich dôležité pri výbere obchodu alebo značky. Nedávno Google informoval, ako môžu reklamy Discovery pomôcť vizuálne inšpirovať nakupujúcich pri posúvaní ich informačných kanálov na stránkach YouTube, Discover a Gmail, ako aj to, ako sa dajú videá kúpiť v službe YouTube. Od júla prichádzajú rovnaké bohaté skúsenosti s produktmi pre reklamy vo Vyhľadávacej sieti, v Nákupoch a v Obsahovej sieti.Google spúšťa beta verziu rozšírení. Dajú sa ľahko pridať vysokokvalitné a bohaté diela, takže zákazníci môžu rýchlo vidieť produkty, ktoré môžu rýchlejšie zvážiť a rýchlejšie konať. S rozšíreniami obrázkov môžu nahrávať relevantné obrázky alebo ich automaticky upravovať z webu pomocou strojového učenia. Okrem bohatých obrázkových podkladov Google zavádza nové spôsoby, ako ďalej prispôsobovať a označovať responzívne reklamy vo Vyhľadávacej sieti. Obchodníci môžu dynamicky zvýrazniť predaj alebo sezónne predaje odpočítavaním a získať návrhy, ako propagovať dostupnosť online, dopravu a vrátenie tovaru Pre maloobchodníkov ponúka viac vizuálnych spôsobov, ako sa odlíšiť od konkurencie s kampaňami Smart Shopping. Od polovice júla môžu obchodníci dať do popredia funkcie, ako je bezplatná a rýchla preprava, ktoré ukázali, že priemerné miery konverzie sa zvýšili o 9%. Ešte v tomto roku sa budú obchodníci môcť lepšie odlíšiť pomocou dynamického karuselu ich najrelevantnejších produktov v novom pohlcujúcom nákupnom zážitku z prehliadania a zahrnúť video do grafických reklám.