google reklama

Google má na Slovensku najväčšie zastúpenie medzi internetovými vyhľadávačmi. Vaša firma preto musí využívať silu reklám Google. PPC kampane (platba za kliknutie) sú nevyhnutnou súčasťou každej digitálnej marketingovej kampane, zároveň majú schopnosť výrazne zvýšiť viditeľnosť vašej firmy medzi zákazníkmi.

Koľko ľudí sa pri vyhľadávaní na Google preklikne ďalej ako na prvú stranu? Veľmi málo… Ak sa vaša firma nachádza na ôsmej strane vyhľadávania, pravdepodobne vašu značku zákazníci nikdy neuvidia. PPC kampane vás môžu posunúť ďalej na vrchol top firiem vo vašej branži a výrazne zvýšiť návštevnosť webstránky.

Lenže ako sa zhostiť tejto úlohy? Spravovať kampaň vo vlastnej réžii? Alebo sa obrátiť špecializovanú digitálnu agentúru, aby kampaň zastrešila za vás?

Tento krátky sprievodca vám pomôže porovnať tieto dve možnosti a rozhodnúť sa, ktorá je pre vás najlepšia:

Výhody outsourcingu

Na prijatie toho správneho rozhodnutia  je treba pochopiť, aké výhody má outsourcing správy vašej PPC kampane. To vám umožní zvážiť ich v porovnaní s tým, keď sa podujmete spravovať kampaň sami. Potom sa ukáže jednoznačná odpoveď – outsourcing je takmer vo všetkých prípadoch voľba číslo jeden.

Čo teda outsourcing ponúka?

Skúsenosti

Skúsené marketingové agentúry vám môžu ponúknuť výhodu svojej praxe a poznatkov, ktoré získali počas správy mnohých kampaní pre svojich klientov. Ak ste nikdy predtým nespravovali PPC kampane, budete robiť chyby – každý robí chyby, keď robí niečo prvýkrát. Aj keď chybovať je ľudské, chyby vás budú stáť peniaze, ktoré môžete investovať do rozvoja vašej firmy. Ak je tu možnosť ako sa vyhnúť chybám v nesprávnom riadení kampaní, má veľký zmysel to využiť.

Skúsenosti umožnia digitálnej marketingovej agentúre zvládnuť celý proces čo najefektívnejšie. Táto efektívnosť sa bude týkať všetkého, od kľúčových slov, ktoré použijete, až po vykazovanie výsledkov po ukončení kampane a všetkých bodov medzi nimi. V konečnom dôsledku to znamená oveľa efektívnejšiu kampaň, ktorá prinesie na vaše webové stránky podstatne väčšiu návštevnosť, ako keby ste sa o to pokúšali sami.

Úspora času

Správa PPC kampane vám zaberie čas, ak ju budete robiť správne.

Nie je to raketová veda, ale musíte investovať čas, aby ste sa ju naučili, alebo si nájdete školenia Google Ads, aby ste čo najlepšie využili svoj rozpočet.

Nemusíte mikromanažovať každú maličkosť, ale aj tak si to bude vyžadovať značné sústredenie času a pozornosti. Ide o cenné zdroje, ktoré by ste mohli vo vašom podnikaní využiť lepšie. Keď zveríte tieto úlohy profesionálom, uvedomíte si, že vaša kampaň je riadená bez toho, aby ste jej museli venovať hodiny svojho času.

To, že nemusíte všetko riadiť pod drobnohľadom, však neznamená, že outsourcing vás odsunie na bočnú koľaj. Nie je to tak. Keď si vyberiete profesionálnu marketingovú agentúru, ako je napríklad BPCompany  budete mať prehľad o všetkom, čo sa deje, vďaka pravidelným reportom. Vďaka tomu budete v každom kroku vedieť, ako sa kampani darí. Na konci kampane dostanete aj podrobnú správu a konzultáciu, čo vám umožní využiť všetky pozitíva do ďalšej kampane, čím sa celý proces časom ešte viac zefektívni.

Hodnota za peniaze

Môže sa vám to zdať kontraproduktívne zvažovať outsourcing ako spôsob úspory financií – ako môžete ušetriť peniaze, keď ich na niečo vynakladáte? Podstatné je vnímať outsourcing ako investíciu a pochopiť, aká bude návratnosť investície. Ak zadáte správu svojej PPC kampane  externému dodávateľovi, získate profesionálne spravovanú kampaň, ktorá vám v konečnom dôsledku prinesie lepšie výsledky, ako keby ste ju robili sami. To znamená väčší úspech pre vašu firmu, a preto je to rozumná investícia.

Investícia je naozaj nominálna, keď zvážite výhody outsourcingu. Využiť skúsenosti, ktoré ponúka profesionálna agentúra ako BPCompany, sa vždy oplatí. Získate tým nielen profesionálnu starostlivosť, podrobný reporting a skutočný fokus na predaj namiesto uprednostňovania prázdnych klikov – to všetko robí z outsourcingu  najlepšiu možnosť, akú máte k dispozícii v pomere cena/výkon.

Ktorá alternatíva je pre vás tá správna? Digitálna agentúra alebo spravovanie vo vlastnej réžii?

Dohľad nad vecami vo vlastnej réžii znamená, že môžete ušetriť peniaze za outsourcing a môžete riadiť veci presne podľa svojich predstáv, ale má to zmysel len vtedy, ak máte skúsenosti s PPC reklamou v sieti Google Ads. Ak ich nemáte, môžete sa pripraviť na dlhodobé a nákladné učenie sa.

Pre väčšinu firiem je outsourcing  správy PPC kampaní prvou voľbou – kontaktujte BPCompany ešte dnes a naši profesionáli sa postarajú o efektívnu správu aj pre vašu firmu.

Zdieľajte náš článok