Facebook reklama

Aj keď vaša marketingová stratégia na sociálnych sieťach závisí od segmentu v ktorom podnikáte, sociálna sieť Facebook je ideálnym začiatkom. Ako najpopulárnejšia sociálna sieť na svete vám Facebook pomôže nadviazať kontakt s vašimi fanúšikmi a poskytnúť im užitočný obsah, ktorý ich môže priviesť na vašu webovú stránku alebo k rozhodnutiu o kúpe.

Tu sú 4 dôvody, prečo potrebujete Facebook pre svoju firmu:

1. Budujte dôveru a povedomie o značke

Ak ľudia nájdu vašu firmu na Facebooku, môže ich zaujať obsah, ktorý zdieľate na vašej fanpage. Budú sa chcieť dozvedieť o vašej spoločnosti viac a kliknú na váš web. Lepšie spoznajú vašu firmu a budú vám dôverovať ako užitočnému zdroju, ktorý nie vždy tlačí na predaj. A keď budú pripravení kúpiť, možno sa s väčšou pravdepodobnosťou obrátia na spoločnosť, ktorú poznajú, a ktorej dôverujú: na tú vašu!
Mnohí zákazníci by chceli vidieť, na akých základných hodnotách vaša firma funguje a aká je vaša firemná kultúra. Keď sa o tieto veci podelíte na svojej fanpage na Facebooku, ľudia s podobnými hodnotami budú viac naklonení stať sa vašimi zákazníkmi.

2. Pomocou reklám na Facebooku sa zamerajte na svojich potenciálnych zákazníkov

News Feed alebo Novinky na Facebooku zobrazujú používateľom obsah, ktorý je pre nich najrelevantnejší. To znamená, že len 0,5 % vašich súčasných fanúšikov skutočne uvidí váš zverejnený obsah.
Ak chcete osloviť potenciálnych zákazníkov, zamerajte sa na reklamu. Facebook reklamy je možné zacieliť na vaše ideálne publikum, sú merateľné a majú skvelú návratnosť investícií ako nízko nákladová marketingová stratégia pre malé firmy.
Ako cielenie na Facebooku funguje? Keď sa ľudia zaregistrujú na Facebooku, môžu uviesť svoj vek, pohlavie, miesto, záujmy a ďalšie informácie. Potom Facebook analyzuje, aký obsah zdieľajú, aby lepšie identifikoval ich záujmy (a zobrazil im obsah, ktorý budú skutočne chcieť čítať). Tieto údaje potom môžete použiť na vytvorenie Facebook reklám, ktoré sa zobrazia len vašej cieľovej skupine.
Priemerný používateľ klikne na 12 reklám každý mesiac. Ľudia teda reklamy na Facebooku vidia a klikajú na ne a teda sú neodmysliteľnou súčasťou vášho marketingu!

3. Obsah na Facebooku zvyšuje SEO a angažovanosť

Samotné zverejňovanie na vašej fanpage zvyčajne neprinesie nové obchody ihneď. Môže však zvýšiť  predaje v budúcnosti. A to prostredníctvom užitočného obsahu, ktorý sa prejaví v lepšom hodnotení optimalizácie pre vyhľadávače (SEO).
Google a iné vyhľadávače hodnotia typ obsahu, ktorý zverejňujete na firemnej stránke na Facebooku. Zdieľaním obsahu zo svojej webovej stránky môžete zvýšiť jej návštevnosť – čo vyhľadávače považujú za znak toho, že vaša webstránka obsahuje užitočný obsah, ktorý chcú ľudia čítať. To zasa môže viesť k lepšiemu umiestneniu v SEO (alebo k vyššej pozícii na Google).

4. Analyzujte užitočné údaje

Facebook ponúka možnosť analyzovať výkonnosť príspevkov a reklám. Vďaka tomu zistíte, aký obsah bol pre vašich zákazníkov najrelevantnejší, najzaujímavejší a najužitočnejší. Analýza vám tiež pomôže upraviť marketing na sociálnych sieťach pre lepšie zapojenie publika.
Toto všetko sa vám môže zdať komplikované, najmä ak ešte len zisťujete ako vlastne Facebook funguje alebo máte obavy zo zverejňovania príspevkov na Vašej fanpage a pravidelného monitorovania komentárov. Možno tiež nemáte čas (alebo chuť) vytvárať, spravovať a analyzovať príspevky a reklamy sami – a to je v poriadku!

 

Naša digitálna agentúra vám pomôže naplánovať marketingovú stratégiu na Facebooku, nastaviť rozpočet na reklamu, spravovať stránku a analyzovať získané údaje o zákazníkoch a ich správaní. A vy sa môžete zamerať na to, čo vám ide najlepšie: riadiť firmu a sledovať ako rastie.

Zdieľajte náš článok