Klient

Firma Family Biznis sa špecializuje na predaj a montáž garážových brán, sieťok proti hmyzu a vonkajších a vnútorných žalúzií. Spoločnosť je autorizovaným zástupcom značiek Lomax, Isotra, Velux a Somfy. Firma vystupuje pod značkou MOJE ŽALÚZIE

Začiatok spolupráce

Zákazník firma Family Biznis nás v apríli 2022  oslovil s požiadavkou optimalizovať webstránku vytvorenú na technológii WordPress. Marketing na internete si spravoval svojpomocne alebo cez malých dodávateľov. Mal vytvorenú prezentačnú webstránku, tvoril obsah na sociálne siete Facebook a Instagram. Zákazníkovi však chýbala ucelená marketingová stratégia a pohľad na jeho podnikanie „zvonku“. Webstránka obsahovala neaktuálne realizácie, produktové obrázky nezodpovedali skutočnosti. Vyhodnotili sme,  že kľúčovou vecou pri optimalizácii webstránky bude nastaviť procesy tak aby webstránka zodpovedala skutočnosti a zároveň aby bola technicky optimalizovaná vzhľadom vyhľadávanie zo strany zákazníkov.

Family Biznis je malá dynamická firma s veľkými ambíciami. Pôsobí v bratislavskom regióne, kde dokáže obsluhovať zákazníkov od Senice, pod Modru, Trnavu a Nitru. Klient chcel cez kvalitné SEO získavať dopyty z webstránky. Tým by dokázal nabrať nové zákazky a preraziť si cestu medzi etablovanú konkurenciu v regiónu Modra. Dopomôcť mu má aj moderný showroom v Modre.

Cieľ

Team digitálnej agentúry BPCompany si vyhodnotili očakávania a zároveň možnosti zákazníka. Na začiatku sme si stanovili efektívne a jasné ciele. Upraviť webstránku a zároveň získavať zákaznícke dopyty prostredníctvom reklamných kampaní cez Google. Reklamné kampane majú výhodu v rýchlom oslovení a zacielení na relevantnú zákaznícku základňu a prinášajú dopyty v čase, keď ešte nepracuje organika cez SEO.

Priebeh spolupráce:

Na začiatku sme zákazníkovi navrhli činnosti na optimalizáciu a úpravach webstránky a tieto činnosti sme ihneď aj realizovali. Zákazník absentoval akékoľvek znalosti z reklám na Google, preto sme založili reklamný účet a vytvorili sme reklamné kampane zamerané na propagáciu jednotlivých produktov v jeho portfóliu.

Počas spolupráce sme klientovi reportovali výsledky a na základe údajov z meraní sme upravovali samotné reklamné inzeráty, kľúčové slová, geografické cielenie a ďalšie nastavenia reklamných kampaní.

Aktivity na projekte:  

  • Založenie Google Ads účtu – identifikačné údaje, legislatívne súhlasy, prístupy
  • Napojenie reklamného účtu s Google Analytics
  • Krevoanie reklamných kampaní podľa produktových kategórií
  • Stanovenie výšky rozpočtu na reklamné kampane
  • Nastavenie kľúčových slov – kľúčové slová podľa trendov vyhľadávania
  • Vytvorenie textov inzerátov – chytľavé texty inzerátov, odlišnosť, výhody, výzva na akciu

 

Úvodné nastavenia reklamých kampaní sme postupne upravovali, optimalizovali. Pridávali sme nové reklamné inzeráty, upravovali sme rozpočet podľa výkonnosti jednotlivých kampaní.

Dosiahnuté výsledky

Zákazník už po  prvom mesiaci od spustenia reklamy cez Google Ads dosiahol signifikatný nárast návštevnosti na webstránke. Medzimesačná návštevnost v máji 2022 v porovnaní s rovnakým obdobím v apríli 2022 narástla o viac ako 645%. Kým v apríli 2022 bola návštevnosť webstránky podľa Google Analytics 194 aktívnych používateľov, tak v máji 2022 dosiahla až 1447 aktívnych používateľov.

8.4.2022 – 7.5.2022 8.5.2022 -7.6.2022 Medzimesačný nárast:
Celkový počet aktívnych používateľov: 194 1447 645%
Zdieľajte náš článok