Dnes vám prinášame pokračovanie článku o najlepších B2B Ecommerce platformách.

  1. CS-Cart

Kto: CS-Cart je Ecommerce platforma viacerých dodávateľov vytvorená tak, aby predajcom uľahčila prácu, či už ste B2C alebo B2B.
Čo: CS-Cart sa môže pochváliť viac ako 500 funkciami, vrátane šablón dizajnu drag-and-drop a plne prispôsobiteľného zdrojového kódu, takže si svoj obchod môžete prispôsobiť.
Vstup na trh: 2005
Kde: Dostupné celosvetovo
Za koľko: Cena začína na 2.450 EUR pre B2B firmy s 15-dňovou bezplatnou ukážkou.
Profil zákazníka: CS-Cart je Ecommerce platforma, ktorá zahŕňa viac ako 35 000 obchodov vrátane viac ako 1 300 virtuálnych nákupných centier, ako je napr. ShopClues.com.

  1. OpenCart

Kto: Ako už môžete uhádnuť z názvu, B2B Ecommerce platforma OpenCart je open-source a úplne zadarmo, čo z nej robí populárnu alternatívu k Shopify Plus.
Čo: OpenCart obsahuje vstavané SEO, správu produktov, propagačné kódy a ďalšie. Obchodníci môžu rozšíriť funkčnosť svojich obchodov výberom z viac ako 13 000 modulov a tém.
Vstup na trh: 2010
Kde: Dostupné predajcom po celom svete
Koľko: OpenCart je úplne zadarmo, s nulovými mesačnými poplatkami. Rozšírenia a témy sú zdarma prípadne za poplatok.
Profil zákazníka: OpenCart používa 342 000 Eshopov, vrátane Ace, Volvo a FX Creations.

  1. Magento Commerce pre B2B

Kto: Magento B2B Commerce je ďalšou populárnou B2B Ecommerce open source platformou, ktorá ponúka nespočetné množstvo integrácií a veľkú knižnicu rozšírení.
Čo: Magento B2B Commerce zahŕňa všetky kľúčové funkcie B2C platformy s ďalšími funkciami pre veľkoobchodníkov spravujúcich viacero Eshopov a partnerských účtov. Kupujúci B2B môžu napríklad zadať kódy SKU alebo nahrať súbory CSV a rýchlo zadávať objednávky vo vašom obchode.
Vstup na trh: 2008
Kde: Dostupné na celom svete
Za koľko: Ceny začínajú na 3.000 EUR.
Profil zákazníka: Až 260 000 obchodníkov na celom svete používa Magento B2B Commerce, vrátane 3M a Procter & Gamble.

  1. PrestaShop

Kto: PrestaShop je 100% bezplatná Ecommerce platforma, vďaka ktorej je budovanie internetového obchodu dostupné pre malých a stredne veľkých obchodníkov.
Čo: PrestaShop je predovšetkým Ecommerce platforma B2C, ktorá ponúka robustné možnosti pre online obchody. Ak chcete zmeniť svoj obchod z B2C na B2B, musíte zapnúť režim B2B, ktorý upraví vaše zákaznícke profily tak, aby obsahovali informácie o spoločnosti, manuálne generovali faktúry a zobrazovali ceny zákazníkom iba po prihlásení. Vstup na trh: 2008

Kde: Dostupné na celom svete, vďaka viac ako 195 bezplatným jazykovým prekladom a 60 platobným modulom.
Koľko: PrestaShop je úplne zadarmo, bez poplatkov alebo provízií. Témy a moduly bývajú spoplatnené.
Profil zákazníka: 300 000 globálnych zákazníkov, pričom väčšina zákazníkov má sídlo v Španielsku, Francúzsku a USA

  1. LogiCommerce

Kto: LogiCommerce je Headless Ecommerce sotver pre stredné až veľké spoločnosti s plne unifikovaným riešením B2B a B2C.

Čo: LogiCommerce je platforma Headless s JAVA jadrom a open source front-endom. Najúžasnejšou funkciou nad akýmkoľvek iným riešením je jeho BackOffice, ktorý je veľmi intuitívny, rýchly a veľmi jednoduchý na používanie. Keďže je Headless, má niekoľko rozhraní API, kde umožňuje bezproblémovú integráciu s ERP, CRM alebo akoukoľvek inou aplikáciou. Navyše prichádza s 200+ natívnymi funkciami pre B2B a B2C. Spoločnosť s viacerými menami, viacfakturačná spoločnosť, cenová politika, cielené stanovovanie cien, opakované spracovanie objednávok, správa obchodného zástupcu, cielené katalógy zákazníkov, riadenie zásob a skladu a obchodný panel v reálnom čase, to je len niekoľko špičkových funkcií medzi mnoho ďalších pre B2B Eshopy.

 Vstup na trh: 1999

Kde: Dostupné na celom svete vďaka architektúre Headless a niekoľkým hostingom, ktoré ponúkajú.

Koľko: Už od 99 EUR mesačne a umožňuje vám pridať pokročilé funkcie za veľmi prijateľnú cenu.

Profil zákazníka: Svetoznáme značky ako VW, GAP, Audi, eseOese, Munich, Nestlé, IMC Toys využívajú LogiCommerce.

Zdieľajte náš článok