Ľudia nazývajú B2B Ecommerce ďalšou métou Ecommerce trhu  a nemýlia sa! Odborníci odhadujú hodnotu globálneho B2B Ecommerce trhu na 12,2 biliónov  EUR. To je viac ako šesťnásobok hodnoty trhu B2C.

Či už chcete rozšíriť svoj B2C obchod na B2B/B2C hybrid, alebo chcete rozšíriť svoje súčasné Ecommerce B2B podnikanie, potrebujete B2B Ecommerce platformu, na ktorú sa môžete spoľahnúť.

Čo je B2B Ecommerce platforma?

Jednoducho povedané, Ecommerce platforma B2B je Ecommerce platforma, ktorá umožňuje veľkoobchodný elektronický obchod medzi firemnými zákazníkmi, na rozdiel elektronického obchodovania medzi firmou a súkromným zákazníkom (B2C).

Platformy elektronického obchodu B2B dávajú predajcom mnoho zreteľných výhod, ako napríklad možnosť osloviť úplne novú podskupinu zákazníkov (podnikov), zefektívniť predajné procesy, aby bolo vaše podnikanie efektívnejšie a ziskovejšie.

Najlepšie B2B Ecommerce

Preskúmali sme najlepšie platformy elektronického obchodu B2B, ktoré sú dnes k dispozícii. V prvej časti nášho článku prinášame päť z nich.

1. Shopify Plus

Kto: Shopify Plus je špecializovaná B2B Ecommerce platforma od Shopify, jednej z najvýznamnejších B2B Ecommerce platforiem na svete, s viac ako 1 miliónom Eshopov.
Čo: So službou Shopify Plus môžu obchodníci spravovať predaj B2B aj B2C z rovnakej platformy. Medzi výnimočné funkcie patrí integrácia ERP a CRM, viac ako 100 poskytovateľov platieb a možnosti optimalizácie konverzií a personalizácie.
Vstup na trh: 2014
Lokalizácia: Shopify Plus je k dispozícii na celom svete a podporuje všetky meny a jazyky.
Koľko: Cena sa pohybuje od 2 000 do 40 000 EUR mesačne v závislosti od vašich príjmov. Keď obchodníci začnú zarábať 800 000 EUR, ceny sa zmenia z poplatku za predplatné na poplatok založený na príjmoch vo výške 0,25 % mesačného príjmu.
Profil zákazníka: Shopify Plus používa viac ako 7 000 firiem vrátane Nestle, Leese, Pepsi a Bombas. 

2. BigCommerce

Kto: Ecommerce platforma BigCommerce B2B je populárna medzi predajcami, ktorí chcú riešenie vhodné pre integráciu. To je jeden z kľúčových predajných bodov BigCommerce s integráciou s ShipperHQ, BrightPearl a ďalšími.
Čo: Obchodníci môžu vytvárať vlastné sadzby dopravy pre B2B kupujúcich a synchronizovať údaje v rámci svojich CRM, ERP, OMS a ďalších platforiem. Zákazníci môžu napodobniť jednoduchosť Amazonu jediným kliknutím pomocou nástrojov na okamžitú zmenu poradia a generovanie cenových ponúk.
Vstup na trh: 2019
Lokalizácia: Dostupné na celom svete
Cena: Ceny sú k dispozícii na vyžiadanie.
Profil zákazníka: Ponuka B2B je relatívne nová , takže čísla zákazníkov zatiaľ nie sú k dispozícii. Viac ako 60 000 značiek však používa BigCommerce pre svoje Eshopy B2C vrátane Avery Dennison, Toyota a The Real Yellow Pages.

3. Oracle SuitEcommerce

Kto: Ako súčasť rodiny Oracle NetSuite, SuitEcommerce ocenila spoločnosť Forrester ako poprednú B2B Ecommerce platformu pre stredne veľké firmy.
Čo: SuitEcommerce ponúka komplexný balík nástrojov na zefektívnenie nákupu, fakturácie a podpory pre B2B zákazníkov. Obchodníci môžu spravovať B2B aj B2C z rovnakej cloudovej Ecommerce platformy.
Vstup na trh: 2015
Lokalizácia: Hoci je SuitEcommerce  najobľúbenejší medzi obchodníkmi v USA , je dostupný po celom svete.

Cena: Začína na 2 500€ mesačne.
Profil zákazníka: SuitEcommerce používa 3 000 firiem vrátane Lovesac a The Noerr.

4. WooCommerce B2B

Kto: WooCommerce je oficiálny doplnok Ecommerce pre Eshopy postavené na WordPress.
Čo: Tento open-source doplnok elektronického obchodu určený pre malé aj veľké firmy. Ponúka rozsiahlu knižnicu doplnkov, ktorá umožňuje majiteľom obchodov prispôsobiť si svoj Eshop.
Vstup na trh: 2011
Lokalizácia: Dostupné na celom svete

Cena: WooCommerce je zadarmo. Ceny doplnkov sa pohybujú od 70€ až do 300€
Profil zákazníka: WooCommerce poháňa 26% Eshopov na svete s klientmi ako Weber, Ghostbed, and AeroPRess.

5. Pepperi

Kto: Pepperi bola od základov navrhnutá ako B2B Ecommerce platforma, ktorú môžete spravovať kdekoľvek, či už na svojom desktope alebo ich mobilnej aplikácii Ecommerce.
Čo: Vrcholom Pepperi je jeho užívateľská prívetivosť pre vašich B2B zákazníkov. Môžu nakupovať z vášho webu alebo mobilnej aplikácie pomocou výkladu prispôsobeného profilu ich klienta. Pepperi sa tiež integruje s obrovským počtom predajcov tretích strán v oblasti dopravy, platieb, e-mailového marketingu a ďalších.
Vstup na trh: 2012
Lokalizácia: Dostupné celosvetovo
Cena: Začína na 500 EUR/mesiac.
Profil zákazníka: Medzi viac ako 1 000 zákazníkov Pepperi patria Kimberly-Clark, Sodastream, Dermalogica a Hallmark.

V druhej časti nášho článku vám predstavíme ďalších 5 platforiem.

Ak potrebujete riešiť veľkoobchodný elektronický obchod medzi vašou firmou a firemnými zákazníkmi, neváhajte nás kontaktovať, poradíme a zabezpečíme pre vás to najlepšie riešenie.

 

Zdieľajte náš článok